Perličky z naši školky

chlapec = ch.

děvče = d.

 

Školní rok  2020/2021

 

 

Školní rok 2019/2020

Ch. říká pí uč.: ,,Mě zebe ruka.“ Pí. uč. mu říká, ať si ji dá do kapsy. Ch. odpoví: ,,Tahle ne, mě zebe ta třetí.“

Pí. uč. říká ch. v šatně po návratu z vycházky, aby si sundal čepici. Ch. odpoví: ,,Já už se nemůžu ani hnout.“

Cestou do šatny se ch. ptá paní učitelky, jestli se může jít ještě vyčůrat. Pí. uč mu odpoví ano a ch. jde na WC. Kamarád se ho ptá, kam jde. Ch. mu odpoví: ,,Jdu se vych.at.“

Ch. si tiská a opět má špinavé ruce. Pí. uč mu říká: ,,Teda, ty jsi špinavý jako včera.“ Ch. odpoví: ,,Taťka mi taky včera říkal že jsem špinavý.“ Pí. uč: ,, Tak to jsem zvědavá, co tě řekne dneska.“ Ch. říká: ,,Včera mi řekl ty prase.“

Děti chtěly pustit písničky a při písničce ,,Slunce šlo spát“, říká d.: ,, To mi maminka pouštěla když jsem byla malá, abych usnula. Ještě to na mě působí, asi usnu Když píseň skončí d. říká: ,,Tak už to na mě nepůsobí.“

Na procházce venku d. křičí: ,,Hale paní učitelko kreténec,  kterénec.“ (myslí krtinec)

Venku přiběhne ch. k pí. uč a říká: ,,Koukej, jak rychle běhám.“ Rozběhne se a utíká. D. na něj     volá: ,,Akorát si rozbiješ hubu.“

Povídali jsme si o dopravních prostředcích. Pí. uč. se ptá, kdo chodí v letadle a roznáší pití a jídlo. Ch. odpoví: ,,Služka“

Ch. říká pí. uč: ,,Dneska máme k obědu špenát.“ Pí. uč se ptá: ,,Máš ho rád? Je zdraví. Ch. odpoví: Mám, ale babi ho nevaří, radši leží na gauči.“

Pí. uč. říká při obědě chlapci, aby se narovnal a sednul si hezky. Ch. odpoví: ,,Ale já mám sedět tak, říkala mi to mami, taťka, babi, děda, slepice a kohout.“

Venku na procházce foukal vítr a bylo ošklivé počasí. Děti a pí. uč si nasadily čepice. D. říká druhé pí. uč: ,,Paní učitelko ty jsi chudák, ty nemáš ani čepici.“

Děti říkají, že by si chtěly zahrát nějakou hru. Pí. uč. říká, ať si zahrají Člověče nezlob se. Ch. říká, že tuhle hru nezná ale zná traktore nezlob se. Pí. uč se ho ptá, jak se hra hraje. Ch. říká: ,, To se hraje tak, že cestou do garáže máme rozmístěný kola a musíme po nich chodit.“

Ch. vaří v kuchyňce a zpívá si u toho. Pí. uč říká: ,,Tobě to ale jde. Takhle vaříš i doma?“ Ch. odpoví: ,,Ne“. Pí. uč. ,,A pomáháš vařit mamince?“ Ch. ,,Ne, ta si pomůže sama.“

 

Ch. říká pí. uč.: ,,Dnes má můj táta narozeniny a bude mít dort.“ Pí. uč. se ptá: ,,A kolik mu bude?“ Ch. odpoví:,, 6“. Druhý ch. říká pí. uč. ,,To je divný, mýmu taťkovi je 37.“

Ch. přinese do školky vypracované úkoly na Školáčka. Pí. uč mu říká, že má všechny krásně splněné ale chybí mu jeden pracovní list. Ch. se ptá: ,,A jaký?“ Pí. uč. říká: ,,Ten s těma hruškama“. Ch. odpoví: ,,Jo to vím jaký myslíš, ten ale nemám. Táta ho včera hodil do kamen, neměl s čím zatopit, tak říkal že tam hodí ty hrušky.“

Pí. uč. říká chlapci v umývárce, aby si pověsil ručník a šel se najít. Ch. odpoví: ,,OMG“ (ó maj gat)

Chlapec říká pí. uč. že bude mít grilovačku. Druhý den se ho pí. uč. ptá, jaká byla grilovačka. Ch.