Vysvětlení - oprava

07.05.2021 11:24

Vážení rodiče,

před chvílí mě kontaktovala Krajská hygienická stanice v Plzni s tím, že během uzavírání MŠ v Neurazech do domácí karantény došlo ke komunikačnímu šumu. Bylo mi vysvětleno, že vzhledem k tomu, že A. B. byla 3. 5. 2021 testovaná antigenním testem, který byl pozitivní a očividně se u zmiňované osoby projevovaly příznaky onemocnění COVIDEM-19, nebylo nutné provádět PCR test, proto jsem v předchozí aktualitě "PCR" vymazala. Ačkoliv jsem při komunikaci s KHS v Plzni vždy zmiňovala pozitivní PCR test, nikdy mi toto tvrzení nebylo vyvráceno. Byla jsem uvedena v omyl a i vás jsem pomocí zkratky PCR uvedla v omyl, za což se všem omlouvám. Protože se ozvaly komentáře ke slovu "dlouhodobému", také jsem dovysvětlila. Ostatní informace uvedené v článku "Vysvětlení", ale měnit nemohu a nechci. 

V této chvíli mi bylo oznámeno 17 výsledků testů dětí z MŠ Neurazy, z toho je 11 dětí na Covid-19 pozitivních.

Všem přeji hlavně zdraví a pohodu.

S pozdravem Lenka Čengeryová